Monday, November 6, 2017

Successful ME TIME Event 2017

Pada hari Ahad lalu bersamaan 5 November 2017 , Sara dan team MjSS dan dari company Sutrina telah menganjurkan satu event pertama kali meraikan wanita untuk memanjakan diri dan "release" kan "stress" di event ini kerana selama beberapa jam kami telah menyediakan pelbagai aktiviti menarik antaranya sesi totok wajah oleh Puan Kiki Certified Indonesian Therapist dari Java Heritage Spa, sesi makeover oleh Makeup Artist, Nurul Daud dan juga sesi foot and shoulder massage oleh Puan Adha ,Energy Therapist Consultant. Di samping itu kami juga menjalankan sesi "awareness" dan hands on produk natural handcrafted bebas bahan kimia berbahaya yang semakin mendapat hati wanita yang mementingkan kesihatan dan kesan jangka panjang. Yang penting ianya adalah halal, dan produk Bumiputra , tempatan. Bertemakan ala antarabangsa, mewah dan ekslusif. 
Really, wanita kita perlu sama sama menyokong sesama sendiri dan empowers each other. Kebanyakan yang hadir memang sudah sedia letih dan perlukan me time seketika berjauhan dengan anak dan suami selama beberapa jam. Kita perlu ceriakan diri, transfer positive vibes dan juga mencari ruang dan peluang memanja dan merehatkan diri dan minda. Kesemua perkara ini perlu dilakukan sesekali kerana kita manusia biasa yang perlu destress. 

So girls,jangan lupa ya, rest when you are tired, pamper yourself when you need to, becos this are all the things that can keep you sane!

Pada hari tersebut kami juga memberi awareness tentang betapa pentingnya menggunakan skincare natural dan kosmetik natural yang non toxic dan bebas dari bahan kimia bahaya untuk kesan jangka masa panjang.
Jadi pilihlah Mary Jardin! 
Kami akan kembali dengan ME TIME event yang seterusnya. 
dan pelbagai lagi event menarik!


No comments:

Post a Comment